rebornmom

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

hej allesammans <3

Av rebornmom - 2 maj 2012 14:35

hej alla glada där ute i vårsolens värme

som ni ser så har jag gjort om min rebornblogg! jag fick ta bort den gammla och göra en ny

men nu funkar allt som det ska och jag har min header som jag inte kunde få till på den förra bloggen

jag har även lagt fler kategorier somt mer olika katergorier



bloggen handlar om reborns

om min Novalee men oxå om min toddler som jag önskar mej och kommer försöka att köpa Mercedes heter hon

jag är 23 och heter sofie

jag bor med min kille.


reborns och branvagnar är mina stora intressen!

 

Mercedes


 

Novalee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av rebornmom - 1 oktober 2012 16:14


vill verkligen skaffa en "toddler" men de är så extremt dyra! de kostar 5000kr och det lär ju inte regna ner och slå en i huvudet även om jag önskar att det gjorde det menmen   det är bara att spara om man ska ha en     vill ha en med ...

Av rebornmom - 11 juli 2012 23:12


k   precis sådan här spjälsäng hade jag som liten   jag skulle verkligen vilja ha en sådan, den är sjukt snygg och unik med sin leksak på e av spjälorna jag gillar den verkligen, tänk om man kunde ha ett rum med bara grejer till reborns det s...

Av rebornmom - 28 juni 2012 22:40

http://www.onetex.se/   älskar sidan så sjukt mycket ra hemsida med många saker helt underbar bara.   btw vet ni de olika gratispaketen man kan få som gravid? det är: babybox som du hämtar ut å babyproffsen/barnens hus libero, fråga...

Av rebornmom - 12 juni 2012 16:05

      helt magnefikt underbar bara,snacka om att bli förälskad           en riktig liten skönhet       ...

Av rebornmom - 4 juni 2012 14:12

  film om rebon  

Presentation

blogg om mina reborns Mercedes och Novalee

kontkat: lovedreborns@live.se
men även andra reborns och olika babysaker

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards